Digitale informatiebijeenkomsten van het Juiste Loket

Wat doet het Juiste Loket? Met welke vragen kunt u er terecht? En wat kan het Juiste Loket voor u als professional betekenen?

Logo Juiste Loket

Tijdens de online presentatie ‘Wat u altijd al wilde weten over het Juiste Loket’ krijgt u antwoord op deze vragen aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden.

Tijdens de tweede helft van de bijeenkomst is er gelegenheid om al uw vragen uit de praktijk te stellen.

Geen individuele casuïstiek

Let wel: tijdens de presentatie wordt altijd over algemene zaken en onderwerpen gesproken. Er zal nooit een individuele casus worden behandeld.

Bij specifieke vragen kunt u het Juiste Loket bereiken tijdens de openingstijden. Deze zijn van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur. Zie voor meer informatie: Het Juiste Loket.

Deelnemen?

Aanmelden kan via: informatie@juisteloket.nl onder vermelding van: aanmelding digitale bijeenkomst Juiste Loket. Vermeld hierbij een of meerdere voorkeursdata.

Voor wie?

De bijeenkomst is met name bedoeld voor professionals die te maken krijgen met vraagstukken rondom wet- en regelgeving in de langdurige zorg (Wmo, Jeugdwet, Wlz, Zvw). Bijvoorbeeld indicerend verpleegkundigen, medewerkers sociaal team van gemeenten, cliëntondersteuners etcetera.

Maar ook als u geen professional bent en meer wilt weten over het Juiste Loket, kunt u zich aanmelden.

Wanneer?

De gratis digitale bijeenkomsten staan gepland op:

  • Elke eerste woensdag van de maand om 9.00 uur
  • Elke derde dinsdag van de maand om 9.00 uur

De bijeenkomsten duren ongeveer drie kwartier. Bij onvoldoende deelnemers gaat de bijeenkomst niet door.

Heeft u voorkeur voor een ander moment? Of heeft u belangstelling voor een training op maat voor uw team of organisatie (min. 5 personen)? Stuur dan een mail met uw vraag aan informatie@juisteloket.nl.